top of page

סדרת כתבות למטיילים עם קטנטנים - קולינריה

מתכננים לטוס לחופשה עם הקטנטנים? זה בשבילכם.

כתבה רביעית בסדרת הכתבות יוצאת לדרך והפעם - קולינריה.

אין ספק שהרגלי האכילה של פעוטות וילדים צעירים עשויים לאתגר בעת שהייה בחו״ל. ריכזנו עבורכם כמה הצעות שיקלו עליכם:

אל תשכחו

הצטיידו בכמות מספקת של תחליף חלב. לא בכל מקום יתמזל מזלכם למצוא את תחליף החלב המוכר מהבית וחופשה היא לא זמן אידיאלי לעשות ניסויים קולינריים על התינוק.

אוכל מרוסק

גם אם אתם לא צרכנים חזקים של מחיות האוכל הקנויות, הן עשויות להוות פיתרון לא רע כשמטיילים, בעיקר כשלא תמיד יהיה לכם איפה לאדות ולרסק ירקות או פירות או לחילופין שלא ממש תרצו להתעסק עם זה. תוכלו להביא איתכם צנצנות קטנות שתקנו בארץ או לרכוש באופן מקומי במקום אליו תגיעו, בסופר או במכולת הקרובה למלון.

מסעדות

כפי שהזכרנו בכתבה הקודמת, אכילה במסעדה עלולה להיות מאתגרת עבור ילדים קטנים ופעוטות אך במסגרת המלצתנו להיערך מבעוד מועד - ברוב הערים והיעדים ישנן מסעדות שהן ידידותיות לילדים המציעות לא רק תפריט המותאם לילדים אלא גם תעסוקה חביבה כחוברות צביעה ודומיהן. תחקיר קצר באינטרנט יניב לכם רשימה של כמה מסעדות כאלה באזור בו תשהו.

דווקא לא במסעדה

אם החלטתם לוותר על האתגר הפוטנציאלי שבאכילה במסעדה, נסו לאתר דוכנים של אוכל רחוב, מסעדות המאפשרות טייק אווי או אפילו מעדניות בהן ניתן לקנות מצרכים, גבינות, ירקות ושאר מצרכים שיהוו ארוחה קלה אותה תאכלו בפיקניק שתעשו בתפאורה פסטורלית.

איכלו מוקדם

ארוחת ערב בשעה מוקדמת תבטיח שילדיכם לא יגיעו רעבים יתר על המידה ועצבניים בהתאמה לשעת הארוחה ואף תגדיל את הסיכוי לאכול במסעדה כשהיא ריקה יחסית מסועדים, מה שיגרום לכם לחוש יותר בנוח ויאפשר לצוות לשרת אתכם נאמנה מחוץ לשעת השיא.

עד כאן סדרת הכתבות העוסקות בטיול עם קטנטנים.

אנחנו מאחלים לכם נסיעה טובה, טיסה בטוחה וטיול בלתי נשכח.


bottom of page