top of page

תהיו בטוחים שמבוטחים

חופשת הקיץ מתקרבת בצעדי ענק ועימה נהירה המונית לשלל יעדים בחו״ל. טוב מאוד, אנחנו לגמרי בעד. אממה, מה עושים אם באמצע החופשה הילד נופל ושובר את היד או שהילדה נתקפת כאבי בטן עזים? מה קורה אם לפתע חשתם כאב בחזה או גיליתם פריחה מדאיגה?

על אף שנראה כי רוב האנשים מודעים לחשיבותו של ביטוח נסיעות לחו״ל, עדיין קיימים עשרות ואף מאות מקרים של מטיילים ונופשים ששוכחים או נמנעים מלבטח את עצמם, נפגעים בצורה כזו או אחרת ומגלים כי הוצאות הטיפול בעת שהותם בחו״ל מרקיעות שחקים. גם אם לא מדובר במצבים של טיפול רפואי, אשפוז או ניתוחי חירום, בדרך כלל כולל ביטוח הנסיעות אובדן או גניבה של מטען. נכון, לא משתווה כלל לפגיעות גופניות אך גורם לעוגמת נפש רבה וכן להוצאות בלתי צפויות.

כיום, כשהשוק מציע מגוון רחב של ביטוחים ופוליסות, יציאה לחו״ל ללא ביטוח נסיעות מתאים היא בגדר סיכון ואף חוסר אחריות.

חשוב שתדעו כי מדינת ישראל מבטחת את כל אזרחיה במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי, אך מרגע שעוזבים את גבולות המדינה, החוק אינו תופס ומאבד את תוקפו. המשמעות? מחירי הטיפול, האשפוז והתרופות לתיירים - נוסקים.  

עד כאן החשיבות. לאחר שזו הופנמה והוסכמה, נוכל לעבור לשלב הבא בתהליך. איך תדעו באיזו פוליסת ביטוח נסיעות לבחור?

ישנם כמה פרמטרים שצריכים לקחת בחשבון כאשר בוחרים ביטוח נסיעות. ריכזנו אותם עבורכם ברשימה קצרה שתסייע לכם בקבלת ההחלטה הנכונה עבורכם:

  • לכל נוסע יש צרכים אחרים, לכל טיול אופי שונה. אדם אשר טס לנסיעת עסקים קצרה זקוק לפוליסת ביטוח שונה ממי שנוסע לטיול תרמילאים עמוס בטראקים בדרום אמריקה, למשל. חשוב לבחור את הביטוח המתאים בהתאם לסגנון הטיול ולמטרתו.

  • בחור צעיר ובריא בשנות העשרים לחייו ירכוש פוליסה שונה מגבר בן 65 הסובל ממחלה כרונית או בעל הסטוריה רפואית מורכבת. המצב הרפואי של הנוסע או המטייל הוא פרמטר חשוב ומשמעותי שיש לתת עליו את הדעת.

  • נוסעים לחופשת בטן-גב במלון ״הכל כלול״ או אולי יוצאים לטיול שכל כולו ספורט אתגרי, טיפוס וכדומה? גם פרופיל הטיול ואופיו ישנו את הפוליסה המתאימה לכם.

סעיפים נוספים שחשוב שתשימו אליהם לב:

  • תקופת שהייה מרבית 

  • כיסוי מחלות קיימות

  • כיסוי בגין אשפוז בחו״ל

  • כיסוי עלויות למלווה של מאושפז - בעיקר במקרים של ביטוח לילד או קשיש

כמובן שעלות הפוליסה היא פרמטר חשוב ומשמעותי אך חשוב אף יותר לדעת כי היא יכולה לספק לכם מענה בעת הצורך. לא תמיד מה שזול הוא גם המקיף או המתאים לכם ביותר.

דבר אחרון - אל תמתינו לדקה ה-90 ברכישת הביטוח. רכישה מוקדמת והסדרת הפוליסה בזמן תוכל לכסות אתכם גם במקרה של ביטוח הנסיעה, כמובן בנסיבות הנכללות בפוליסה הנבחרת.

תוכלו להשוות עלויות של פוליסות בחברות שונות ואף לרכוש אותן באופן מיידי בתום ההשוואה - ממש כאן.

תרצו להתייעץ איתנו? אנחנו כאן בשבילכם. ליחצו כאן והשאירו פרטים.

מאחלים לכם טיול מהנה, בטוח ובלתי נשכח.


bottom of page